E-ticaret, özellikle bugünün her web sitesinde sanal mağazalar veya sanal alışveriş merkezleri görmek mümkündür. Bilgisayar ağları üzerinden e-ticaret, ürün ve hizmet alım / satım faaliyetlerinin gerçekleştirilmesine ek olarak; sunulan ürüne (pazarlama) talep yaratma, müşteri desteği sağlama (satışın her aşamasında) ve küresel bilgisayar ağları aracılığıyla ticari kurumlar ve müşteriler arasında ticari ve lojistik iletişim sağlama. Ayrıca, şirketin yönetimini kolaylaştıran sistemlerdir.
E-ticaret ekonomik bir olgu olarak algılanmasına rağmen, sosyal ve kültürel alanlarda da etkiler yaratıyor. E-Ticaret; Bireyler, firmalar ve toplum üzerinde farklı etkileri var gibi görünüyor. E-Ticaret'i müşteri beklentilerinin pazarı yeniden tanımladığı veya yeni pazarlar yarattığı koşullara göre benimseyen firmalar daha hızlı adapte olurlar ve rekabette avantaj elde ederler.
E-Ticaretin Yararları
Şirketinizin e-mağazası sanal dünyada bir mağaza ve satış noktası oluşturmaktır.
Müşteriler tarafından takip edilen ve ürünlerinizi daha fazla kitleye dağıtabileceğiniz ve satabileceğiniz 7 x 24 açık bir şube anlamına gelir.
Ziyaretçi takip sistemleri ile hangi yaş aralığını, cinsiyeti, ürünü veya ürünleri tercih ettiğinizi kolayca raporlayabilir ve satış politikasını değiştirerek daha fazla kâr elde edebilirsiniz.
Stok Takip Sistemleri ile stok asistanınızı stoklarınızdaki ürün sayısı, kritik seviyelerdeki satış ve uyarılarla üstlenerek veri giriş ve çıkışlarına elektronik ortamda daha hızlı ve daha kolay erişilmesini sağlar.
E-ticaret artık sıradan ve her şirketin rekabette geride kalmamak için ihtiyaç duyduğu ve yapması gereken yeni nesil bir teknolojidir.
Müşterileriniz için Avantajları;
Kullanıcıların evden ayrılmadan ve daha fazla ürün karşılaştırmadan hızlı alışveriş yapmalarını sağlar.
Daha fazla ürün görerek seçme şansına sahiptir.
İhtiyaçlarınıza uygun ürünü bulmanız daha kolaydır.
Ürün kullanıcıları tarafından yapılan yorumlar sayesinde ürün hakkında daha net bilgi sahibi olun.
Kampanyalarınız insanların daha hızlı bir şekilde onlara ulaşmasını sağlar ve müşterilerin ilgilerini çeken ürünler için tercih edilirsiniz.
E-ticaret ekonomik bir olgu olarak algılanmasına rağmen, sosyal ve kültürel alanlarda da etkiler yaratıyor. E-Ticaret; Bireyler, firmalar ve toplum üzerinde farklı etkileri var gibi görünüyor. E-Ticaret'i müşteri beklentilerinin pazarı yeniden tanımladığı veya yeni pazarlar yarattığı koşullara göre benimseyen firmalar daha hızlı adapte olurlar ve rekabette avantaj elde ederler.
E-Ticaretin Yararları
Şirketinizin e-mağazası sanal dünyada bir mağaza ve satış noktası oluşturmaktır.
Müşteriler tarafından takip edilen ve ürünlerinizi daha fazla kitleye dağıtabileceğiniz ve satabileceğiniz 7 x 24 açık bir şube anlamına gelir.
Ziyaretçi takip sistemleri ile hangi yaş aralığını, cinsiyeti, ürünü veya ürünleri tercih ettiğinizi kolayca raporlayabilir ve satış politikasını değiştirerek daha fazla kâr elde edebilirsiniz.
Stok Takip Sistemleri ile stok asistanınızı stoklarınızdaki ürün sayısı, kritik seviyelerdeki satış ve uyarılarla üstlenerek veri giriş ve çıkışlarına elektronik ortamda daha hızlı ve daha kolay erişilmesini sağlar.
E-ticaret artık sıradan ve her şirketin rekabette geride kalmamak için ihtiyaç duyduğu ve yapması gereken yeni nesil bir teknolojidir.
Müşterileriniz için Avantajları;
Kullanıcıların evden ayrılmadan ve daha fazla ürün karşılaştırmadan hızlı alışveriş yapmalarını sağlar.
Daha fazla ürün görerek seçme şansına sahiptir.
İhtiyaçlarınıza uygun ürünü bulmanız daha kolaydır.
Ürün kullanıcıları tarafından yapılan yorumlar sayesinde ürün hakkında daha net bilgi sahibi olun.
Kampanyalarınız insanların daha hızlı bir şekilde onlara ulaşmasını sağlar ve müşterilerin ilgilerini çeken ürünler için tercih edilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder